Thursday 11 April 2013

ANDAI ITU TAKDIRNYA

aku sedar siapa diriku...
aku serba kekurangan sedangkan dia lebih segala-galanya. dia bijak pandai walaupun kami sama-sama belajar hingga ke universiti. dia anak orang kaya sedangkan aku anak orang biasa-biasa. di rumahnya dipenuhi dengan beberapa buah kereta,dia pun selalu tukar kereta sedangkan aku hanya sebuah itupun bapak aku punya. keluarganya bergaji besar sedangkan keluarga aku sebagai kuli jer. bila aku cakap kita tak sama taraf, kenapa dia cakap boleh terima pada masa itu. ..tapi hari ini lain pula yang aku terima. :( ("sy x nak awk trlalu brharap") ok la, aku sedar siapa aku. so, masing-masing tak boleh nak puaskan hati. aku tak boleh nak puaskan hati dia dan dia pun tak boleh nak puaskan hati aku. ok,redha jer la dengan apa yang terjadi.lagipun memang aku dah agak benda ni akan terjadi jugak suatu hari nanti (sbb aku sedar aku tak boleh nak puaskan hati dia, tak boleh nak gembirakan dia). hurmmm macam laa tak pernah alami sebelum ni kan.hihihi..kalau sebelum ni boleh kuat hadapinya (walaupun dlm hati sedih) tak kan kali ni tak boleh kan..yeahhh cayuk3x..(^_^).

andai itu takdirnya,aku terima dengan redha (betol ke redha??). kalau jodoh kita pasti akan ketemu lagi..

awak,saya nak awak tahu yang saya sayang dan rindu awak walaupun sebelum ni saya pernah buat kesilapan dengan awak. saya akan ingat semua kenangan kita. tambah-tambah masa kita keluar jalan-jalan ke tempat paling jauh awak bawak saya.pada hari tu la saya rasa sayang sangat kat awak dan apabila balik ke rumah saya rasa rindu sangat walaupun baru pagi tu kita jumpa. walau apa pun jaga diri awak baik-baik yer sayang...SAYA SAYANG AWAK.


No comments:

Post a Comment